Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan tudok rendelni?

Elsősorban a weboldalunk Megrendelés menüpontja alatt, de megkereséseket a vállalkozás bármely elérhetőségén fogadunk. Egyedi megrendelések esetén a vevő részére képeket küldünk, az elképzelések pontosítása miatt, ilyenkor az egyszerűbb kommunikáció végett a facebookon tartjuk a kapcsolatot az vevővel.

2. Milyen lehetőségeim vannak a termék kifizetésére?

Banki előre utalás, vagy készpénzes fizetés személyes átvétel esetén.

3. Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Az megrendelések számától és az aktuális raktérkészlettől függően 2-3 hét. A rendeléseket mindig sorban kezeljük. További információ a Megrendelés menüpont alatt található.

4. Milyen szállítási és átvételi lehetőségek állnak a rendelkezésemre? Milyen gyorsan kapom meg a megrendelt terméket?

Házhozszállítás DPD futárszolgálattal történik. Lehetőség van Foxpost csomagautomatába történő szállításra is, vagy személyes átvételre a 2119 Pécel, Szent Erzsébet krt. 19/D. cím alatt. A személyes átvétel csak előzetes egyeztetést követően lehetséges. A személyes átvétel során a vevő felelőssége a termék leellenőrzése. Átvételt követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

5. Megrendeltem egy terméket, de meggondoltam magam. Van elehetőségem elállni a vásárlástól? Mi a teendőm?

A vásárló csak abban az esetben állhat el a vásárlástól, ha a szerződésben szereplő termék készletről értékesített. A hatályos jogszabályok alapján, olyan előre le nem gyártott termék esetén, mely kifejezetten a vásárló kérésére és utasítására készült az elállási jog nem gyakorolható. Bővebb információ weboldalunk ÁSZF menüpontja alatt található.

6. Megrendeltem egy terméket, melyet futárszolgálat szállított ki, de a termék megsérült. Mi a teendőm?

A sérült terméket fényképezzük le és küldjük el az eladó részére. Amennyiben a termék dobozán, külső csomagolásán külsérelmi nyom látható, úgy azt is fényképezzük le és küldjük el az eladó részére, valamint az eseményt jegyzőkönyveztessük a csomagot kiszállító futárral. Az eladó a megkapott képek alapján tudja elkezdeni a kárrendezést a kiszállítást lebonyolító céggel. További információt a Szállítási és fizetési feltételekben feltüntetetett kiszállítást végző partnerek általános szerződési feltételeiben található.